Deklaracja Dostępnosci

Deklaracja dostępności strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Policji w Węgorzewie

Komenda Powiatowa Policji w Węgorzewie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Policji w Węgorzewie – http://bip.wegorzewo.kpp.policja.gov.pl

 

Data publikacji strony internetowej: 28 lipiec 2009 roku
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 18 marca 2022 roku

Strona internetowa  http://bip.wegorzewo.kpp.policja.gov.pl jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Brak etykiet lub instrukcji - 1 przypadek tj. pusty nagłówek na jednej ze stron

Niekompatybilność – 2 przypadki tj. brak etykiety przy wyszukiwarce; brak opisu nazwy przy wyszukiwarce  

Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-24

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny, korzystając z dostępnego narzędzia do oceny strony: Test - European Internet Inclusion Initiative (http://checkers.eiii.eu/), z którego wynika, że strona internetowa http://bip.wegorzewo.kpp.policja.gov.pl spełnia wymagania w 96,46 %.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt pod nr telefonu 47 735 64 46, e-mail: wiktor.wilczynski@wegorzewo.ol.policja.gov.pl

Wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej na stronie biuletynu oraz żądania zapewnienia dostępności należy kierować pod nr 47 735 64 46, e-mail: wiktor.wilczynski@wegorzewo.ol.policja.gov.pl

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich https://www.rpo.gov.pl/pl

 

Dostępność architektoniczna

Komenda Powiatowa Policji w Węgorzewie,

Ul. Jana Pawła II 39

11-600  Węgorzewo

tel. 47 735 64 00

 

Wjazd do budynku Komendy Powiatowej Policji w Węgorzewie możliwy jest od ulicy Jana Pawła II. Siedziba oznaczona jest tablicą z numerem i nazwą ulicy oraz napisem Komenda Powiatowa Policji w Węgorzewie umieszczonym przy wejściu głównym do budynku.

Po wejściu do budynku znajduje się poczekalnia dla interesantów, do której mogą wjechać osoby z niepełnosprawnością poruszające się na wózku. W holu głównym, po prawej stronie wejścia, znajduje się punkt kontroli dostępu. Pracownicy punktu kontroli dostępu nie posiadają przeszkolenia w zakresie języka migowego. Pracownicy punktu kontroli dostępu umożliwią dostęp do aparatu telefonicznego, z którego można skorzystać, aby połączyć się z policjantem lub pracownikiem Policji. Interesanci nie poruszają się samodzielnie po obiekcie. Interesanci mogą poruszać się po terenie Komendy Powiatowej Policji wyłącznie w obecności funkcjonariusza Policji lub pracownika (czyli osoby wprowadzającej). Przejście z punktu kontroli dostępu do dalszej części obiektu zabezpieczone jest drzwiami elektromagnetycznymi, przez które może przejechać osoba poruszająca się na wózku. Osoba z niepełnosprawnością poruszająca się na wózku może przemieszczać się na parterze budynku, gdzie znajdują się pomieszczenia służbowe dzielnicowych, policjantów zespołu do spraw wykroczeń oraz rzecznika prasowego.

Do dalszych części obiektu zlokalizowanych na piętrze prowadzą schody. Brak jest platformy przyschodowej i  schodołaza. W budynku brak jest windy.

Toaleta dla interesantów znajduje się w holu na parterze, po lewej stronie drzwi wejściowych. Toaleta jest przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku.

Obok toalety znajduje się pomieszczenie służbowe przeznaczone na obsługę interesantów do którego mogą wjechać osoby z niepełnosprawnością poruszające się na wózku.

Przed budynkiem, na parkingu wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a. Komunikacja dla osób niesłyszących: https://warminsko-mazurska.policja.gov.pl/ol/kontakt/komunikacja-z-osobami-n/19093,Komunikacja-z-osobami-nieslyszacymi.html

Na teren Komendy Powiatowej Policji w Węgorzewie można wejść z psem asystującym oraz psem przewodnikiem.

 

W przypadku potrzeby doprecyzowania wskazanych informacji na temat dostępności architektonicznej, prosimy o kontakt z mł. asp. Adamem Chruścickim tel 47 735 6442, e-mail: adam.chruscicki@wegorzewo.ol.policja.gov.pl

 

W przypadku potrzeby doprecyzowania wskazanych informacji na temat dostępności, prosimy o kontakt z koordynatorem ds. dostępności w KPP w Węgorzewie z mł. asp. Adamem Chruścickim tel 47 735 6442, e-mail: adam.chruscicki@wegorzewo.ol.policja.gov.pl

 

Osoby doświadczające stale lub okresowo trudności w komunikowaniu się mogą kontaktować się z Komendą Powiatową Policji w Węgorzewie

  • pocztą elektroniczną na adres adam.chruscicki@wegorzewo.ol.policja.gov.pl
  • za pośrednictwem telefonu 47 735 64 42
  • za pośrednictwem faksu na nr 47 735 64 05
  • za pośrednictwem komunikatora internetowego Cisco Jabber +48 47 735 64 98

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 25.09.2020
Data modyfikacji : 14.03.2024
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Węgorzewie
Osoba udostępniająca informację:
Wiktor Wilczyński
Osoba modyfikująca informację:
Wiktor Wilczyński
do góry